lørdag 18. juni 2011

Utstilling underveis I

JAUda! :^D Gode Klodes utstilling med åpning lørdag 9.juli på Sigdal Bygdemuseum, er underveis underveis! Jeg teller dager, og prøver å gi plass til både effektiv gøy jobbing og rikdommen i å ikke se på klokka og heller gå tur i skogen. Det blir fort rotete helt uten at jeg prøver .. ;^) men igår fikk jeg levert bildene til innramming, og et stort stolt kryss er krysset av på gjøre-listen. Jeg sender invitasjoner snart, skal bare skal bare først... til dere!

6 kommentarer:

EllenSand sa...

Masse lykke til med utstillingen. :)
Jeg håper du får solgt masse, men at det blir igjen noe som havner på Epla. For min skyld.
Ellen :)

Elin sa...

Åååå, som jeg så gjerne skulle vært der frøken! Men Østlandsferie blir det ikke før uti august... :(
Lykke til!

Frøken Plomme sa...

Hei Ellen :^) Jeg har såkalt åpent opplag på utstillingen, dvs at jeg kan trykke opp på bestilling underveis og i etterkant. Så sånn sett blir jeg hvertfall ikke utsolgt. ;^) Hadde vel ikke helt tenkt til å legge det ut på Epla, siden det er innramming med glass. Hm. Glass+posten=?? Men jeg skal kanskje vurdere løsninger? Jeg legger hvertfall ut bilder når åpningen har vært, så finner vi vel alltids på noe lurt, om du vil ha godeklode-bilde i stor-format.

Også Elin-Pelin :^) Utstillingen står hvertfall til 7.august og kanskje lenger. Når er du på reise? Jeg skal dokumentere, så kan du hvertfall se bilder. :^)

Jorunn sa...

Åhh, så herlig kreativt kaos! Jeg skjønner at du koser deg, og ser frem til at alt som spirer og gror inni deg kan vises frem for Folk Flest i Sigdal :D Jeg kommer garantert til å stikke innom, lykke til med innspurten av forberedelsene!!

PS: Likte gardinene dine veldig godt :D

Elin sa...

PlommeLomme! Jeg er på reise i sydligere strøk (med mulighet for å fare forbi) i uke 32 eller 33 så det blir jo kanskje akkurat etter at det hele er over, men time will shovv! ;D Lykke til i allfall! Håper vi sees snart smilende frøken!

Frøken Plomme sa...

♥ til Jorunn
og
♥ til Elin! :^D