tirsdag 24. mai 2011

Tirsdags-stillhet


6 kommentarer:

Trollmora sa...

Hei du :) Og gratulerer med storprosjekt :) Jeg har et spørsmål vedr bildene du selger... du printer dem ut... men signerer du dem orginalt?

Frøken Plomme sa...

Hei Trollmora! Jada, jeg signerer dem vet du. Hvert og ett print for seg. :^) Numererer dem ikke da, siden jeg selger fortløpende her på siden.

EllenSand sa...

Åh, jeg bare elsker bildene dine. Skulle ønske Astrid var skjefen min. jeg hadde grått om jeg hadde fått en sånn gave. Utrolig nydelige og... jeg finner ikke ord. Det er så mange fine detaljer.
Ellen :D

Frøken Plomme sa...

♥ ♥ ♥ TAKK Ellen!! :^D

Trollmora sa...

Takkf or svar :) Men du? Hva tar du fo et original-bilde?

Frøken Plomme sa...

kr 300,- kjære Trollmor. :^) Les mer om det på høyre side av bloggen.