mandag 23. mai 2011

Athene-damene

Presentasjon og klippe-snor-for-utstillingen venter på de heldige.
Noen velvalgte ord om prosessen, og visning av bildene på storskjerm.
Jaa, nå skjer det! Astrid-supersjef til venstre.
Ta taa!
Sånn! :^) Endlelig får jeg vist dere prosjektet jeg har jobbet lenge med, for det helt geniale firmaet Athene prosjektledelse. En hjertevarm historie om en sjef som er så glad i sine ansatte at hun ville gi dem en helt spesiell gave, - nemlig et spesialtegnet Gode Klode bilde til hver og en av dem. Jeg har tegnet 18 herligfine damer, og 9 mai kunne god-sjefen Astrid og jeg endelig røpe gaven for dem, på Athenes 10-års jubileum. Å tegne 18 personligheter etter bilde og stikkord, har gjort at jeg er blitt veldig glad i dem alle. ♥-sukk! En gave for dem og en gave for meg! :^)

8 kommentarer:

Pia sa...

For en fantastisk gave! Og en flott jobb av deg!

ND! sa...

Åh, helt fantastisk,for et artig prosjekt :D!!!
Måtte zoOme inn på tegningene for å se alle de flotte detaljene.Du er så drivende G♥D!
Tipper damene ble vilt begeistret over både overraskelsen & ikke minst resultatet :)

Frøken Plomme sa...

Takke-super-takke dere gode! :^D Ja, det trengs zoOming på bildet, men bra du har den funskjonen. Damene ble svært fornøyde, og vi gråt en skvett av glede alle sammen! :^D Hi hi!

Hanne Henriette sa...

Åh! Så herlig!!! Tenk om alle hadde hatt en slik sjef!!!
(da hadde d blitt mye jobb på deg.... ;) )
Digger!

Herr Stjert sa...

Knallfine bilete! Verkeleg bra jobba :)

Elin Osa Søreng sa...

Vel gjennomført arbeid! HAHA! Tror du jeg kan kommentere såå platt når du er ferdig med DET prosjektet?? Å nei....
HEIHURRAAAAAAAAA- SÅ UTROLIG KJEMPEBRA!!!!!!! JEG ER SÅÅÅ STOLT AV DEG- DU ER BARE SUPERFLINK!!!Åhhh... FOR en gave å gi, og FOR en gave å få! De blei kjempeflotte, Pernille- men det var jo ingen overraskelse!
Goood klem til deg. (Gi et lite pip om du vil på tur en dag.....)

Frøken Plomme sa...

♥ NUSS ♥ på dere!! Takk for ENORMT søte og gode tilbakemeldinger. Varmer helt inni hampen! :^D :^D

Kjersti sa...

Ojoj, heldige er de :)