onsdag 3. november 2010

Rom og frø



4 kommentarer:

Litle Meg sa...

Punktom og frø kanskje...??!
kniiib...Ü

Elin Osa Søreng sa...

Jeg ser rom og frø! Istand til å vokse og gro utenfor veggene- helt ut i evigheten. Hurra!

Elin sa...

Rom, og frø såklart! Små planteviterjenter i Trøndelag ser ingenting anna enn frø..... Frø over hele linja................... :) Punktum? Hva er det?
Og ser ikke bare vegger, jeg ser små bokser jeg kan så frøa mine i før de skal prøve seg ute i den virkelige verden! ;D

Litle Meg sa...

Men...kan det ikke være et lite punktom som blir et frø etter punktom...Ting kan jo ikke bare vokse...men ingenting tar slutt...så ut av punktom blir det et frø...... Bokser kommer liksom når ting må plasseres, når ting er litt rotete! Haha! Men det trenger ikke være negativt...godt å rydde litt innimellom sånn at det blir rom for nye spennende ting! Hahahahaha! Koselig!