fredag 15. januar 2010

Hått hått hått

Bilen min har fått motorvarmer.
En grønn deilig ledningsstump skal nå gjøre underverker for kalde væsker og frosne innvoller. Fine bilen min!

Men så kom jeg til å tenke på, kanskje jeg også skulle fått montert en sånn på meg selv?
En liten duppedings som kunne plugges rett inn i min trofaste motor, i strenge kuldeperioder, hvor alt som er flytende fryser seg hardt, og resten stivner seg treigt. Jeg setter den på noen timer før vi møtes, og vips er jeg heit som en sommerdag! Hvertfall temperert. ;^)

5 kommentarer:

Guro Størseth sa...

Du burde helt seriøst tatt med deg bloggen din til et snillt lite forlag å bedt dem om å gi den ut i bokform! En letthåndterlig bok med alle dine søte tegninger og herlige visdomsord! Da hadde jeg LØPT til bokhandelen, og kjøpt bok til meg og alle mine venner! Kravle seg opp i sofakroken med tekoppen i den ene hånden, tulle pleddet rundt seg og åpne Gode klode med høytidelighet og varmt hjerte, og bli enda mer varm i hjertet og kanskje litt lystig-glad og fnisete:) LYKKE! En bok i året kanskje? Hadde laget min egen Gode klode-bokhylle til heder og ære!

Frøken Plomme sa...

Ååå!! Kjæreste Guro!! :^D :^D :^D Beskrev nettopp hjertet mitt som en fullstappa kakeboks, og nå helte du jammen på et helt LASS med sjokoladekjeks!!! :^D Ha ha! Tusen på tusen takk!! Ai, jeg er så heldig!

JAA, jeg fikser mer enn gjerne Gode Klode til bok! En i året? Åååkæi!! :^D Skal se hva livet klarer å trylle fram! Om det går i oppfyllelse, tror jeg vi trenger en skikkelig bygdefest! Kommer'u? :^D

Guro Størseth sa...

Da stiller jeg selvfølgelig med mitt dødelige humør å drepende smil;) Og karsk i massevis!!!!! Fy fillern så gøy det hadde vært!! Det MÅÅÅÅÅ vi gjøre:) kan dramatisere mens du har høytlesning fra boka på release-partyet!!Hahahahahaha! Og hvis du ikke har den lenger, kan jeg ta med Stripekatten2, sånn at vi får kastet litt på den;) hehehe!

Anonym sa...

Herlig innlegg! :D

Frøken Plomme sa...

Ha ha! Har du stripekatt du også?!? :^D Yeha! Min er i beste velgående, og blir sikkert med på fest! Jeg gleder meg allerede!! :^D Har lovet en venn at jeg skal bite meg i sideflesket når Gode Klode blir bok, så fest og karsk og drama og sidefleskbiting høres ut som ypperlige innslag på en herrrlig låvefest! ;^) Kjempeklemm!!

Og kjære Anonym: ♥ Takk ♥ Rett inn på hjertekontoen sånt som det! ;^)