søndag 21. november 2010

Gavelapper til jul?

Hei mine fine!
I år trykker jeg gavelapper som kan brukes til julemoro. Jeg selger dem i pakker på 8 stk, men du kan selv velge hvilken av de 16 forskjellige motivene du ønsker deg. Bare skriv meg en mail eller ring på telefjånen, og oppgi nummer på lappene du vil ha. (numerert fra øverst i venstre hjørne, - i leseretningen, til nederst i høyre hjørne. Skjønte? 1, 2, 3, 4 ... 15, 16. :^)
Kr. 40,- (8 stk) + porto.
Måler 4,5 x 6,5cm.
Hull inkludert, yee! :^)

4 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Herlig blogg og flotte illustrasjoner! Jeg fant bloggen din via en link hos Angel Eyes :-)
Og plutselig har jeg lagt meg til som følger :-)
Hilsen fra Liv

Frøken Plomme sa...

Hei Snuskebassa! :^D Så kjempe kjempe koselig melding fra deg! Tusen takk! Du har jo noen totalt herlige tegninger selv! ♥ Ja, snille gode Angel Eyes som skrev om meg, såå takknemlig. Vi følges! ;^) :^D

Pia sa...

Disse må jeg ha til jul!

Frøken Plomme sa...

Skal bli!! :^D