lørdag 21. november 2009

Snufs over Stjert

Jeg har skjønt det!

Jeg har skjønt det.
Jeg har skjønt det, jeg har skjønt det, jeg har skjønt det.
Min beste venn flytter,
og min beste venn reiser,
og jeg ble plutselig helt uten bunn.

Så nå gråter jeg. Jeg gråter som et barn, jeg gråter som en ulv, jeg gråter som en verbal høylytt utenlandsk kvinne. Når som helst, hvor som helst, bare du sier hei, og jeg mumler mot alt dette jeg plutselig forstod.

Herr Stjert er her fortsatt. Han tusler mellom tåreflekkene, og prøver å trøste. I hjørnet står Den Store Amerikakofferten og sier ingenting. Men jeg vil ikke stoppe å gråte, for jeg tror det er sunt. Det er vondt, men mye av det sunne er jo litt vondt. Så jeg gråter. Griner, tuter, snufser og sutrer, over min fineste Stjert, min fineste venn.

2 kommentarer:

Elin Osa Søreng, salgsblogg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elin Osa Søreng, salgsblogg sa...

Ekstra gode tanker til deg om dagen- og klemmer!!!