søndag 2. august 2009

Mine usynlige

Noen dager trengs det mange klemmer. Noen dager trengs det én stooor klemm gjennom hele dagen. En klem jeg våkner i og en klem jeg sovner i, som bare varer og varer.

Men mine synlige menneskevenner gir meg ikke sånne. Ikke jeg til dem heller. Det er så mye armer og bein med oss synlige, og behov og gjøremål og ting som skjer. Men mine usynlige venner derimot er fulle av klemmer. Varme evige klemmer. Og jeg har usynlige venner. FioLilla og Sny er med meg hvorhen jeg er. Og idag, igjen, skal vi være sammen. Jeg gleder meg!

4 kommentarer:

Elin Osa Søreng sa...

Så godt å ha sånne klemmevenner da! Klemmmm deg igjennom dagen! Nyt hvert et klemmesekund :o)Klemmmmm fra meg ;o)
(PS- award`n du fikk er bare en utmerkelse fordi jeg liker bloggen din så godt. Du trenger ikke gjøre noenting med den, du kan bare gjemme den i hjertet ditt om du vil)

Frøken Plomme sa...

Hurra!! Jepp, da klemmer jeg ivei!! På BÅDE de usynlige og synlige. :^) TAkk, Elin!!

LOLLA sa...

Hallo!

Nå skal du få en LOLLAKLEM som varer forever!!!!

Frøken Plomme sa...

Jaaaa!!! Lolla lolla lollaaaa!!! :^D Og med klemmm, - enda bedre!!! :^D :^D