torsdag 20. august 2009

LOOOVE!!!

Akkurat i det jeg trodde hjertet mitt skulle krympe til det ugjenkjennelige,
...gjorde det det motsatte!
Det vokste!

Det slo ut alle sine hjerteklaffer med full styrke, og brølte ut på beste gospel-vis:
LOOOOOVE! LOOOVE! LOOOVE! LOOOVE!

Herr O er nemlig ikke interessert i Frøken Plomme. Hvertfall ikke sånn. Og det som en skulle tro var et sørgelig, tragisk og hjerteskjærende faktum, ble i virkeligheten det motsatte. (!) Hjertet mitt krøp ikke sammen i fosterstilling og ynket seg, det brettet seg ut!!

Om jeg var full? Nei. Full av kjærlighet? Ja!

Joda, jeg gråt en skvett, jeg er jo jordisk. Men noe sørgetid tror jeg ikke det blir. For Herr O er fortsatt Herr O, - full av smilehull og smilelatter. Han ser fortsatt solskinn i en bøtte med lort, og ler som om han har bursdag hele tiden. Så hva er det å gråte for? At han ikke kan bli min? Jeg ser bare grunner til å fortsette å smile! Herr O finnes og Herr O er min venn! La kjærleiken strømme! Vi har alt å feire!

5 kommentarer:

Mimselimsen sa...

I all sina da'r! Her går det unna, godt det er du som styrer skuta :-)

Klem!

Frøken Plomme sa...

Ja! :^D Jeg føler ikke jeg har kastet bort livet om jeg dør imorra, nei. :^D :^D Blir for mye for noen detta, men for meg er det midt i blinken! Jeg tror det kalles livet.. ;^)

Mimselimsen sa...

For mye? Kan det bli for mye??


:-)

Elisabeth sa...

XXX Flot!!!

Elisabeth sa...

...skulle være to t´er der... Flott!!!! Flott!!! FLOTTTTTT!Hahaa! Er det ikke derfor vi er til da...for å leve!? joda...ellers hadde vi jo ikke vært til...Frøken Plomme er veldig til og det er herlig!

-og det er så godt å vite at personer ikke forsvinner fra "jorden" bare for det at de ikke er din eiendel.......Hahahaha! :)

Climb every mountain...!

kniiib...Ü