mandag 17. august 2009

Godt? Ja! Lurt? Vel... Underholdene? Absolutt!

Jeg tenker på Herr O.
Jammen du kan ikke tenke på Herr O?
Men jeg gjør det likevel.
Jammen hvem er nå denne Herr O??
Det kan jeg ikke si.
Hæ?
Jeg kan ikke si det.
Tuller du??!
Næmmen, ikke sipp, da. Det er hemmelig.
Hemmelig??
Jepp!
Jammen...?
Du hørte hva jeg sa.
(snøft) Så du driver hor???
Er det hor å tenke på Herr O?
Hva med Herr Stjert?
Herr Stjert har det bra!
Og han vet ingenting?
Jo, han vet alt.
What!!??

Og jeg skjønner jeg har en konflikt gående mellom det som er godt å si og det som er lurt å si. Og at det forventes en viss rekkefølge når en er i prosess med fugler og frukter. Men...hm. Jeg trenger ikke være sånn som andre vil at jeg skal være. Jeg tenker på det jeg vil. Og jeg tenker på Herr O. Punktum. ;^)

2 kommentarer:

Herr Stjert sa...

Jippi! Meir underhalding! Meir av det slaget! Eg kan kjenne den gode kjensla av å få lov til å tenke og seie kva du vil, heilt til Sunnmøre! Stå på, kjære bestevenn! Alle gode krefter er med deg :)

Frøken Plomme sa...

:^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D:^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D :^D osv!!! Ha ha!! Takk TAKK TAKK!!! Du er vel til å smile ENORMT av og med!!! ♥ ♥ ♥