torsdag 11. juni 2009

Rynkegropa mi!

Herr Stjert våkner som regel før meg. Idag satt han oppreist i sengen og sa noe, idet jeg tumlet meg ut av en drøm. Jeg tror han så veldig våkent på meg, smilte bredt og sa hei. Veldig sånn hei! Sånt hei med ønske om tilbakemelding nokså fort, vær så snill. Jeg sov nesten helt. Men registrerte noen lyse øyne i den andre enden av sengen, og en sittende positur med lyden på. Jeg dro meg bortover i den retningen, som en blind valp som leter etter pupp. Fomle, somle, men akk, sovne igjen... Høø? Ja, ...fomle, smatte. Gløtte? Jeg fant noe mykt der borte, på Herr Stjert sin side av sengen. En myk myk grop, varm og med en perfekt plass til min litt spisse nese. Ah! Men hva var det jeg fant?

Etter å ha våknet ordentlig, fant jeg til min store glede at jeg nettopp hadde oppdaget en vakker vakker ny kroppsplass hos Herr Stjert. Rynkegropa. Eller Sutterynka, om du vil. I overgangen mellom mage og hofte, ah, der er det! Noen bløte folder som er en genial overgang fra liggende-i-varm-dyne til stående-på-kjølig-gulv. Vakker start!

3 kommentarer:

Herr Stjert sa...

Denne Herr Stjert er full av bløte folder. Heldigvis.

Frøken Plomme sa...

Ho HO! :^D Heldigvis!!

Siv sa...

Svømmedrømme!