torsdag 4. juni 2009

Retning bare


Hvem har sagt at ned er feil vei? 
Eller at tilbake er galt?

3 kommentarer:

Elin Osa Søreng sa...

Endelig noen som har skjønt det! Takk! Ha en morsom og minnerik oppned dag, som er helt helt korrekt uansett :o)

Jorunn sa...

Hvis man på en måte skal få litt symmetri på kroppen sin så bør man jo falle litt nedover også. Det ville sett rart ut hvis vi skulle gå oppover hele tiden, da vil jo alt liksom henge til den ene siden da, eller bak på kroppen rettere sagt. Hadde jeg vært like god på illustrasjoner som deg hadde jeg klart å tegne det også, for dette ble sikkert ikke så forståelig… Hihi!

Uansett: Nedover eller tilbake er så absolutt ikke feil vei, det er bare noe vi er så heldige å få oppleve for å bli bedre kjent med oss selv og for å kjenne selve livet på kroppen! Balanse mellom opp og ned og frem og tilbake er derimot en annen, og absolutt livsviktig, sak... Jeg sniker meg til å sende en hilsen og et ønske om at du får en god helg :)

Frøken Plomme sa...

Hei dere fine folk! :^D SÅ mange fine og gode kommentarer dere legger igjen her! Jeg blir så smilende av det! Tusen tusen takk!! :^D Veldig takknemlig!!