tirsdag 19. mai 2009

Statistikk 19.mai.

Idag har jeg prøvd å puste med magen, prøvd å være snill og prøvd å like alt som ikke er ferdig. Jeg har tatt bilde av vakre blå fioler mens jeg var irritert, og spist ananas mens jeg var veldig glad. De to bartehundene mine har rullet seg i tre typer lort, svømt i en sølepytt og bjeffet mange ganger. Trillebåra mi har trillet ett lass med trillebårinnhold. En humle har kræsjet i sovesveisen min mens jeg hadde nesen i postkassa, og Herr Stjert har følt en brennende smerte av påsmurt chilipepperkrem på sitt høyre kne. 

Tenk at jeg et øyeblikk trodde at ingenting spennende hadde skjedd idag. Makan! ;^)

5 kommentarer:

Fredrik sa...

Ha ha, ja ein skal ikkje leite lenge for å finne dagens gleder :) Herr Stjert

Frøken Plomme sa...

ÅÅÅÅåååå!! Hjertevarm jeg blir av deg!!!! ♥ :^D Takk!!!

Christine sa...

Jeg ELSKER bloggen din! Det er den eneste bloggen jeg noen gang har lest (bortsett fra søsters blogg da hun var i Mexico nettopp).

Siv sa...

Hurraaa! Favoritter: Sølesvømrundingen, sovesveisrundingen og ikke-ferdig-ennå-rundingen. Spesielt ikke-ferdig-ennå-rundingen.

Henry Leeves sa...

Heia! Verdens triveligste blogg :D